Min födelsedag!

  

Jag hade en helt underbar födelsedag här i Egypten! Var runt på olika hotell på dagen där jag satt och hade hotellservice, blev så upppassad av reeptionisterna som bjöd mig på te och färskpressade fruktjuicer! Hade taxichaufförer som sjöng för mig mellan hotellen och gäster som gratulerade mig... Njöt fullt ut! ;-)
På kvällen fick jag först sång och presenter av tjejerna, sen gick vi ut med danskarna till Hard Rock där vi åt deras underbara mat och drack drinkar! Sen fick jag sång och tårta av dem på Hard Rock, som de kletade ner mig med vispgrädde i huvudet av... De brukar nämligen alltid jävlas och när man ska ta första tuggan brukar de ta upp skeden på näsan så man får vispgrädde på näsan... Detta har jag ju dock sett ske några ggr så jag var ju beredd på det och ryggade undan! Då gick han ju istället bärsäragång med vispgrädden så jag fick den överallt... Efter tårtuppståndelsen kom två svenskar springande fram med en drink till mig! Det var en drink som tjejerna beställt och på nåt vis kom två svenska killar springande med den! De var här nere för att jaga hajar... Den ena satt jag och pratade riktigt länge med och han var så vänlig och bjöd mig på min mat också, han tyckte att det skulle jag ju inte betala när jag fyllde år... ;-) Jag bara tackade och tog emot...
När vi var färdiga på Hard Rock drog vi vidare till mitt andra favoritställe; The 50's Bar, vår karaokebar! Där blev det ju såklart massa sång... En sång som jag har sagt man aldrig ska ge sig på att sjunga på karaoke är Celine Dions My heart will go on... Detta hade ju såklart våra danska vänner Jonas och Jonas snappat upp så vilken önskar de inte om just den! Så jag och Jonas fick sjunga duett på den... Jag hoppas vi inte gav allt för många gäster men för livet...
Det var en helt underbar födelsedag och ikväll ska i princip samma procedur ske igen då det är Lindas tur att bli 23 idag! :-) Härligt!!!
 

 

Grädde överallt... Och här kan ni se vilken briljant chokladtårta jag fick, tillsammans med två av mina favoriter på Hard Rock! Men den var långt ifrån i närheten av pappas kladdekaka... ;-) Dagen efter fick jag med flyget en massa presenter hemifrån! Tack alla underbara... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback