Fotbollsgalans hunk!

Imorgon ska jag få nåt av det bästa jag vet....FRUKOSTBUFFÉ!! Det är nämligen så att vi ska ha frukostmöte på jobbet och då bjuds vi från frukostbuffén på Torekov Hotell, tur för annars vet jag inte om jag fått motivation nog till att pallra mig upp kl 7 imorgonbitti. Jag har nämligen haft sovmorgnar hela veckan och tur har det varit för i måndags tog jag svininfluensavaccinet och efter det har jag varit trött och sovit som en stock till 10-11 på förmiddagen! :-S Men hoppas jag ska ha blivit lite morgonpigg till imorgon...

Vaccineringen hade jag funderat ett tag på fram och tillbaka ifall jag skulle ta eller låta bli att ta... Man får ju höra så mycket fram och tillbaka om vad det ska innehålla, biverkningar m.m och jag som lider av extrem beslutsångest har ju då haft väldiga problem med detta kan ni kanske förstå... Tillsist bestämde jag mig ändå för att ta den, jag gillar ju "sprut-smärta" så tänkte att det kunde nog bli härligt. Men i smärtfaktor var den lite mesig, den gjorde inte så ont som jag hade hoppats på och sen efteråt kändes det mer som när man känner att man börjar bli förkyld. Så jag åkte inom affären på vägen hem och köpte kiwi, granatäpple och andra antioxidantkickar för att slippa en lättare influensa (som en av biverkningarna kan vara...) Proppade sen i mig av detta under kvällen men vaknade ändå med huvudvärk och skitont i armen (där de stuckit). Så tur det var en lugn dag på jobbet för mitt huvud hade inte orkat med besvärliga gäster... Efter hand fick man en seg muskelvärk i hela kroppen också... allt detta höll i sig lite till onsdagen vilket gjorde att jag missade två pass på gymmet denna veckan... :-( irriterande! Men idag har det varit bra så ikväll har jag varit på gymmet och svettats och slitit! Ahh, I like it! :-D

Idag har jag även varit en runda i Mölle och blivit bjuden på god mat av mamma och Hans. Mamma och jag kom även ut på en härlig höstpromenad i skogen. Sen fick jag en "bara sådär-present" av dem innan jag skulle åka! :-) Kul, det är nästan dem presenterna man inte väntat sig som man uppskattar mest!

I måndags var det fotbollsgalan, och jag hade ju sån tur att min kompis Sara skulle dit med sin pojkvän då han vunnit skytteligan i superettan. Så jag hade sagt till henne redan när hon berättade för mig att de blivit bjudna dit att hon måste fota Kim Källström åt mig om han var där! Och sen har jag skickat en del "kom ihåg-sms" åt henne angående det här, så i måndags skickade jag igen och undrade hur det gick...Till svar kommer ett sms, på en stiligt uppklädd Kim sittandes bara bordet bredvid i samma höjd som henne så hon hade honom i blickfånget hela tiden!!! Jag visste inte var jag skulle bli av, i efterhand informerade hon mig även om att hon hade haft andra hetingar från landslaget precis mittemot och vid samma bord hade hon även haft vår nya förbundskapten... hon sa att jag omöjligt hade klarat av att vara där, jag hade blivit alldeles till mig! Och jag blev ju alldeles till mig av bara bilden på Kim på mobilen tänk då att möta honom in real life (med dem lila byxorna han hade också så var han ju ännu hetare), så jag antar att hon hade rätt... Ska träffa Sara på söndag så ska få höra allt smaskigt skvaller från galan då! ;-)
 Hetare än hetast! ;-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Hanna! =) Vad roligt att du hittade till min blogg. Så fin din är! :) Magen har vuxit MASSOR, du skulle se! Tror vi ska upp till landet snart, då kommer jag gärna på gravidmassage så får du se min stora mage också. Nu ser man till och med hur bebisen rör sig i magen, coolt! =) Härligt det lät med frukostbuffé, blev riktigt sugen, du får äta lite åt mig också! =) Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback