Tillbaka i Sverige!

I fredagsnatt kom jag hem från Cypern, två veckor tidigare än planerat pga att spa-ägarinnan (hon som var mammaledig hemma i Sverige som jag aldrig ens träffat) ringde min skola och sa en massa skit om mig som inte var sant! Hon ville inte ha mig där längre tyckte hon var det funkade inte... Och jag och Zandra har ju tyckt det funkat bra så vi förstod inte riktigt.... Jaja vissa människor är lite speciella och min skola ville ändå inte heller ha kvar mig där längre efter att de pratat med henne för de tyckte inte hon var nån bra handledare och blev arga för allt hon anklagade mig för att ha gjort! Men men så länge jag vet själv att jag har rätt och inte har gjort de grejerna hon anklagade mig för så känns det bra!
Jag har iaf haft det mycket bra i Cypern och jag och Zandra har fungerat bra ihop. Men det var väldigt skönt att komma hem nu igen faktiskt, träffa lite kompisar och få min filmjölk till frukost! ;-) Och vädret här hemma kan man ju inte klaga på! Riktigt varmt och skönt, var till och med nere med min faster och tog ett snabbt dopp i havet nu ikväll även om det var något kallare än i Cypern...

Min blomma fick jag ju lämna kvar på Cypern hos Zandra. Inga blommor hade börjat synas än men den hade tagit sig ordentligt! Så här såg den ut när jag lämnade...



Så kom som sagt hem i fredags natt, ett väldigt tomt plan flög jag med så hade hur gott om plats som helst och varje person kunde nog använda fem säten var om de ville! Låg på tre och sov så gott så! :-)
Sen igår var det direkt nån som ville ha massage så det blev till att ställa upp massagebänken hemma och försöka fixa ett nackspärr ;-) Igårkväll var jag hos Anders och TP på förfest och sen åkte vi ner till Peppes, mkt trevlig förfest och kul att se deras lägenhet som jag inte sett innan! Men Peppes var lite segare, tycker där är lite mycket "stekare" som går där och glider :-P

Idag vaknade jag inte förrän halv 11 av att telefonen ringde, det var kris med folk till damlagsmatchen så de undrade om jag kunde följa med och vara med jag också! Hade ju inget planerat så jag hängde på, var många sjuka så inte bara jag som var lite otränad utan Jane och Anna Nilsson också vilka inte har spelat på ett par år, så det var en spännande trupp och vi hade väl inte jättehöga ambitioner om hur det skulle gå, bara hoppades på att vi skulle göra en bra match och sen se hur långt de räckte. Men vi vann med 1-0!! Lite tur får man nog säga att vi hade då de hade mycket av spelet under vissa perioder, men tur ska man ha ibland...En ordentlig kämpainsats blev det iaf och det kändes ju att jag inte sprungit så mycket på ett tag... Men nu är det slut på glassandet och nu är det hårdträning som gäller för Hanna!

Imorgon ska jag ta tag i vad jag ska göra de sista veckorna av min LIA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback