Avslutningsfest med gänget...

Igår hade vi lite avslutningsfest här med klassen innan alla smiter ut på LIA och grejer efter denna veckan. Så vi var hos Sara och Malin och hade sexparty först! Haha, lite komiskt... men det var lite skoj, finns väldigt många sjuka "leksaker" också alltså... Jaja vi behöver ju inte kommentera detta mer.... :-P Testade ett nytt vin igår också, "med smak av ananas, vanilj och honungsmelon", men varken jag eller Maja kunde hitta vaniljsmaken... bara ananasen som slog igenom tydligt... ;-P
 Malin, Elenor och Therese - posing!
Förutom det så hade vi såklart singstar, men för en gångs skull försökte jag vara lite mer social på festen och inte fastna i singstar direkt. Lyckades faktist bra också! Kan vara för att de bara hade ABBA-skivan (jag hade ju inte tänkt på att ta med alla mina...) och den har jag ju dragit av några gånger förut... Så istället var jag lite social och minglade runt ;-) Blev lite nostalgi till Björn Rosenström-låtar också, fast vissa låtar gick bara inte att köra igång för det kändes för mycket fjortis... Therese gillade heller inte riktigt techno-remixen på "Gunilla".... :-P På vägen hem hade vi snöbollskrig och jag var ju lite smått kaxig så Kristina slängde ner mig i en snödriva, fast jag fick in ett kast rakt i fejset på henne så jag var rätt nöjd än då;-P Sen blev vi bjudna på chips av en fjortonårig kille, fast jag hoppade chipsen men Anna Malin blev helt såld på killen, trots att hon är mer än 20 år äldre... Det slutade med att hon sa att han skulle komma tillbaka om 15 år ;-)
Sen blev det en snabb efterfest innan läggdags, tyckte man kom i säng tidigt men så skulle man ju ställa om klockan så det blev ändå inte så tidigt...

I fredags hade vi ju det teoretiska provet för SAFE, var rätt svårt. Många frågor som handlade om saker vi läste när vi hade massagekursen för ett år sen och som jag inte kollat på sen dess så det var verkligen att damma av de gamla kunskaperna... Sen var det ju mycket som man hade läst på till nu också, så vissa delar var jag ju säker på. Men får se om några veckor om man klarat det eller inte, vill ju inte ha det första IG i mitt liv på mitt allra sista prov... ;-P Men det kändes ändå ok, så jag tror jag har klarat det!

Idag har jag börjat plocka ihop grejer i lägenheten, så känns väldigt tomt nu, inget på väggarna längre och knappt något i hyllorna... Så får det vara nu de sista dagarna! Ska ta tag i lampan i hallen nån dag, bävar lite inför det eftersom det tog ett halvår för mig att sätta upp den lampan då jag var tvungen att göra värsta operationen och plocka sönder hela kontakten och fick ström i mig några gånger... Men att sätta ihop kontakten igen borde ju vara enklare... ska montera ner ett bord också så det ska ta mindre plats... spännande grejer jag kommer ha för mig i veckan ;-P
Sen har jag fått pluggat lite idag också, så är typ färdig med redovisningarna vi ska ha onsdag och torsdag för att få certifikatet i guidning. På onsdag ska vi ha en införsäljning på någon resa/resmål för en guidekommitté som ska bedöma om det är intressant och hur man framför det, till och med noga vilka kläder man har på sig så jag bestämde ju kläder för flera veckor sedan;-) ska vara riktigt anständig i stövlar, jeans, skjorta, kofta och uppsatt hår. Så den delen kommer iaf gå hem! :-P Sen på torsdag ska vi ha buss- och uteguidning runt Siljan. Så då ska jag ha hand om biten mellan Fryksås och Orsa Grönklitt och sen ha uteguidning vid Björnparken, och det känns också bra! Så kommer nog ha bra med tid att städa lägenheten i veckan :-) För det blir brådis hem på torsdag, jag är bara med på förmiddagen av guidningen för jag har ju gjort min del i Orsa så när vi kommer till Mora kommer jag hoppa av och då är det tänkt pappa ska ha kört upp så han är här, sen ska vi snabbt alsta ut grejerna och sen köra hem för att jag sen på fredagmorgonen ska åka på fotbollsläger till Danmark med damlaget :-) Kommer bli jättekul, är det alltid på träningsläger! Sen efter helgen i Danmark har jag en vecka på mig att fixa lite nya sköna sommarkläder till Cypern och annat smått och gott... ;-)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback