Jag ska få en ny mobil!

Igår ringde en väldigt trevlig tjej från min operatör och ville ge mig en ny telefon! Och jag har faktiskt varit lite sugen på o byta ut min den senaste tiden, men har velat ha en slide-telefon igen och gärna en vit igen(stilrent liksom ;-P) Också är det det hon erbjuder mig! :-D En ny snygg sak som kommit ut i veckan och som nu är på väg hem till mig :-) 
                                              

Och känns riktigt bra att jag skänker 50 kr till Rosa Bandet genom att välja den! Också får jag en helt ny mobil utan att betala ett öre :-) Il est perfetto! ;-)

I tisdags anordnade reseklassen på skolan thaiafton! Kryddig thaimat (som tur var lite mildare mat också för såna som jag, som inte gillar alltför stark mat...), stora gröna växter, reggae-musik, värmeelement för den rätta atmosfären och såklart skulle man vara sommarklädd! Så där kom folk i bikini, sommarklänningar, kortkort, vida byxor, solbrillor, snorkel och cyklop! Riktigt stiligt ;-)

Annars går jag snart in på min sista skolvecka för hösten! Känns gött! Försöker passa på att ge varandra behandlignar och massager nu in i det sista, fick en ordentlig rygg och nackmassage på 1½ timme av Elenor i måndags, kändes som världens träningsvärk dagen efter! Perfekt man får samma effekt av att bara ligga o lata sig som att träna hårt ;-) Nästa fredag åker jag iaf hem till Skåne, och planerna är redan tajta för första helgen hemma... :-S Hinner vara hemma någon timme på fredagen sen tar jag tåget igen ner till Lund och Ingrid som ska ha inflyttningsfest med utgång! Ska bli riktigt riktigt kul o festa loss i Lund, o våffelbrunch dagen efter låter ju inte heller helt fel ;-P Hoppas även på lite heta killar i jämförelse med Orsas tama utbud... ;-) Sen lördagskvällen är jag bjuden på tjejkväll till Emma Persson, kommer vara mycket folk jag inte träffat på länge tror jag så ska också bli väldigt roligt! :-) Sen på måndagen börjar min lilla tid nere i Helsingborg o Aktiverum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback