Helsingborg, my current hometown! ;-)

Nu har jag börjat min LIA på Aktiverum i Helsingborg, bara varit där två dagar än men idag var jag helt slutkörd efter att masserat nästan hela dagen, så röt till att jag vill träna på spabehandlingar inte massage! Så nu ska det bli lite bättre. Igår var jag emst ute i gymmet, testade på lite pass och sprang på både Henke Larsson och massören jag hade som handledare i ÄFF i våras! Sen var jag och min nyblivna sambo Annika på innebandy igår, jag föll lite för en i FCH ;-) Och gissade vem som mer var och kollade på innbandyn... Henke Larsson såklart! Lyckas springa på Henke Larsson två ggr under min första "boende-dag" i Helsingborg! Lite sjukt... Han tänkte nog också hon har jag ju redan sett en gång idag! Eller har jag lyckats få mig en stalker, fast jag såg honom inte idag så verkar lugnt ;-P 

Nu har jag börjat använda min nya mobil, den e såååå fin! Och där finns typ ett slags tetrisspel på den som jag fastnade i, riktigt roligt. Jag har blivit lite tetrisfreak nu igen! Jag o Kristina hade tetristurneringpå datan i förra veckan uppe i Orsa, jag vann såklart! :-)

I fredags åkte jag hem från Orsa, jag, Maria o Malin delade tåg ända till Göteborg där vi skulle varit kl 14 men var där istället 17.30... loket gick sönder utanför Laxå och det tog tre timmar att få dit ett nytt... all alkohol har nog aldrig tagit slut så fort från bistron på tåget! Var lite skoj, var till och med några resenärer som började flörta med varandra, hehe jag var nästan inte en av dem, log bara o slängde med håret nångång ;-)  Vi fick även passa en nio månader gammal baby medan deras mamma åt, Malin var bra sugen på o ta med den hem! Sen på tåget från Göteborg var där en snygg konduktör så jag hade väldigt roligt där med! ;-) Hann dock inte hem om pappa nu utan det blev råg till Ängelholm och sen bil med Per därifrån ner till Lund och Ingrids inflyttningsfest, och den hade jag sett så mycket fram emot så den höll mitt humör uppe hela tågresan, trots att den startade 5.50 i Orsa och inte var färdig i Lund förrän 21.15... :-S Ingrids fest var lyckad! Var ute på Tegners också där jag kom in trots jag inte hade studentleg, sa jag var massör och gav vakten lite nackmassage så släppte han snabbt förbi mig! ;-P hehe... Sen delade jag säng med Jojo, fick godkänt som sovkompis, snodde inte mycket täcke, snarkade eller rullade över henne! Efter det bjöd Ingrid på våfflor till lite brunch och sen hamnade jag, Olof och Henrik Viebke på en fotbollsmatch på vägen hem, Per skulle kolla Förslövs kvalmatch som de spelade precis utanför Lund, det var inte det roligaste jag varit på, regnade och var kallt- fick artorskänning i knäet... :-P Sen var jag hemma hos pappa en timme innan jag stack in till Ängelholm till Emma Persson på tjejmiddag, hon hade gjort så fint med god mat, trerätters plus snacks och lite shots! Sen sjöng vi singstar tills vi märkte klockan var kvart i ett och det var lite sent för att gå ut...så jag, Linda o TP tog sista bussen till Grevie och tog sen en entimmes-promenad hem, 5,3 km mätte jag det till nästa dag! Härlig runda mitt i natten...

Nu tror jag att jag ska krypa ner i min fina sovhörna Annika fixat till mig för imorgon ska jag få nåt så spännande som behandling av en healingterapeut, ska bli väldigt spännande!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback