Slut på sambo-livet!

Ja, nu e det slut på sambo-livet med Annika i Helsingborg. Nu e det istället lugna gatan hemma hos pappa, eller tja det är väl aldrig riktigt lugnt där jag håller hus ;-P Saknar ju sambolivet en del ;-P men har det riktigt mysigt hemma hos pappsen också :-) Ikväll sitter jag hemma med träningsvärk i ljumskarna! Lite spännande för det är inte i ljumskarna jag brukar få träningsvärk efter fotboll utan mer i framsida o baksida lår... så detta e en helt ny känsla för mig ;-P

VKIF-avslutningsfesten var skoj, dans och lite uppträde och så, men inget jätte-skvaller...

Annars e jag ju nu hos Rögle om dagarna och masserar, stretchar, tejpar och står i med biffarna där. Har dock lite problem med stretchingen, för när de ska trycka emot håller jag på att flyga in i väggen... får klamra sig fast i bänken för allt vad man e värd! Men det går bättre och bättre för varje gång, det enda komiska när man stretchar dem är att kör man framsidan kommer man väldigt nära deras röv med ansiktet och kör man baksidan kommer man väldigt nära deras ansikte! Så kan se ganska komiskt ut... Idag lekte jag lite med elektriska plattor, en ny sån apparat som sjukgymnasten köpt, så han lät mig läsa in mig på den och sen körde jag först på mig själv som försöksperson och sen fick en av spelarna ligga som försöksperson, då ville tyvärr inte en av plattorna fungera, så hans högra lår fick inte jobbat lika mycket som resten av benen, men tror inte han får så stor muskelskillnad än iaf ;-P I dag skulle jag försöka passa en av spelarnas unge, som var med pappa på träning. Han stod och glodde rakt in i pappas skåp och skrek så fort jag föreslog nåt vi kunde göra... Efter tio minuter kom en annan spelare in som fattade direkt att han ju bara ville ha sin nappe som låg i pappas skåp, men jag lovar, det kläckte han aldrig ur sig när jag frågade... Men det var ju något pinsamt att jag inte fattat det... :-S

I lördags var vi ett gäng som var ute på Madison i Båstad! Säkert två år sen man hängde på madan sist, men det var över förväntan faktiskt! :-) Sen i söndags klädde jag mig otroligt anständigt, riktigt snygg var jag faktiskt då jag skulle representera fadder åt Rut Ellen Lovisa Thronée på hennes dop. Gick bara bra, trots att prästen blängde lite på mig för att jag inte ville läsa en text om Gud, Jesus och allt inför alla... hade jag fått välja nåt som känts mer hemma och läsa hade jag gärna ställt upp, men den texten kändes lite onaturlig för mig att stå och mässa fram kände jag...Det var ingen annan än prästen som var besviken så det kan jag leva med!

Imorgon ska jag, Ingrid o Malin ha vår efterlängtade partykväll i Halmstad, denna gången med nya förmågor med i form av Petter och Jojo (hmm, tror faktiskt att Petter varit med en gång förut, men längesen var det) Ska bli grymt kul att se om gamla goa Halmstad kommer vara lika bra som alltid, men nåt annat än tipptopp kan jag väl knappt tänka mig... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback