Önskar mig ett mega-påskägg! ;-)

Hmm... man har ett litet problem här uppe...här finns väldigt få killar... och jag är ju ganska glad för killar...och dalmasar är väldigt tråkiga...iaf alla de killar vi har mött...
Fast i torsdags hade vi lite roligare! För då var vi några tjejer upp på Orsa Grönklitt och masserade ett gäng småkändisar från TV4 som var där uppe på "konferens"(jag skulle vilja kalla det fylleslag...det första dem frågade oss var om vi visste var ölen fanns...) Men det var ett gäng väldigt trevliga killar, många jobbade som säljare på TV4 så de var ju väldigt charmiga o trevliga;-) hehe... Vi blev till och med bjudna på fest till dem där de hade liveband o gratis mat o dricka o allt... sån lyx... men vi vågade inte riktigt, var lite oroliga för att tjejerna kanske inte skulle gilla det ;-P Men ångrar det nu i efterhand...

Massageutbildningen går bara bra förresten! Haft några prov, som bara gått bra, men nu börjar det bli lite svårare... fatta hur jäkla många lager med muskler man har i ryggen... Men har inget prov nu förrän om två och en halv vecka så det e skönt!

Ikväll ska vi ha pajmiddag! :-D Jag o Josefin älskar båda paj och har kommit på den briljanta idén att ha paj-kväll! Så vi e nio stycken så det blir många olika pajer :-) Inte nio dock...vissa har andra uppgifter än att göra paj :-P
Men det kommer bli grymt gott :-D Sen ska vi ju såklart kolla på Melodifestivalen! Jag saknar de gamla goda schlagerlåtarna, men Linda Bentzings är nästan riktigt schlagergo! Fast jag hejar på Charlotte Perelli. Får väl se om hon vinner! ;-) 

Förra torsdagen var jag och tre tjejer till i klassen hårmodeller på Hårteamet här i Orsa, blev lite ovanligt, e båda väldigt blond o brunhårig nu ;-) På måndag ska vi dit o bli sminkade o fixade för att fotas till deras hemsida ;-) kommer bli värsta kändisarna ;-) 

Nästa helg är det påsk och då kommer mamma och Hans upp och hälsar på! Ska bli skoj, men har kommit på att jag ju typ inte kommer få några påskägg i år! Brukar annars få massor av faddrar o släkt, men får väl se om det kommer några på posten! Har köpt ett litet till mig själv redan ;-P Men hade varit riktigt coolt att få ett sånt megaägg!! Med en massa saker och godis i! Vill ha..... :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback