Jag har vigt mitt liv till singstar

I Fredags tog Sara Karlsson studenten, så då var vi där några fotbollstjejer och gratulerade henne, trevligt! Träffade Saras galna släkt ;-) Jag o Jojo följde sen med in till Ängelholm, dock ej till bahnhof utan blev till ena tvillingen Maas o hans tjej, väldigt stilig lägenhet där jag och Jojo tog fina "Hemma hos"-bilder som vi ska skicka in till Se & Hör, där dem varje vecka har reportage med bilder om någon kändis lya! Får se om de tar emot icke-kändisar också... Men de blev riktigt riktigt snygga, ska bara se till att få dem av Jojo, så kan jag lägga upp dem här, min egen lilla Se & Hör ;-P hehe...
Hos Maas/Bauer skrålade vi iaf till härliga låtar på Youtube och drack juicedrinkar (Jojo blev avis på mig för hon hade ju inte sagt hon inte tyckte om öl så hon missade ju de goda drinkarna, fick sitta o smutta på tradig öl istället...) Efter nån timme fick vi iaf nog och drog oss neråt mot Torstens, där slapp vi alla studenterna som befann sig på Bahnhof så det var jäkligt skönt! Träffade en del ÄFF-killar, alla kände igen mig utom en... haha... blev väldigt kul för han började nästan småflörta :-P och jag och en annan ÄFF-kille kunde ju knappt hålla oss för skratt! Fast han skämdes en del när jag träffade honom på träningen sen... medan jag mest tyckte det var rätt komiskt! 
Jag o Per var även en runda och gratulerade Ludvig till studenten, så då fick jag även träffa Malin en snabbis :-) var ett tag sen sist så det var kul. Fick se bilder från hennes och Petters resa till Palma som de nyss varit på! Man e själv rätt sugen på en resa känner jag.... men jag sa ju nej till resa i sommar :-S 

I Lördags var jag väldigt duktig och var hela eftermiddagen nere i Linas Kiosk och städade coh gjorde i ordning den, för den har öppnat idag! Så nu får ni komma ner o köpa frallor, godis, glass eller nåt av mig! ;-) Lite reklam här...
Tror det var nån av dem första gångerna i mitt liv som jag både dammsög och torkade golvet!! Brukar annars bara dammsuga när jag städar hos mig... Har inte ens en egen dammsugare utan lånar alltid grannens, så varför skulle jag då ha en mopp, överdrift... ;-) 
Sen på kvällen var det inflyttningsfest i Katta o Arvids nya hus i Förslöv! Började lite slitet när Sverige förlorade mot Grekland med 2-1 i den sista matchminuten...men sånt glömmer man snabbt när Singstar kommer igång! Shit alltså, det e nog bland det roligaste jag vet att sjunga karaoke, fattar inte varför jag inte har ett eget singstar! Det jobbigaste är att jag inte ens har ett Playstation 2, så det blir mycket att inhandla isåfall.. blir nog inte den närmaste tiden... får nöja mig med att sjunga hos andra än så länge. Stod iaf nästan som fasklistrad vid tv:n, där var en som skrattade väldigt åt mig över mitt sätt att ta en förlust, och även åt mitt sätt att ta en vinst... väldigt dålig förlorare, men väldigt nöjd vinnare ;-)
Var även ute en runda under festen och spelade kubb, mitt lag vann såklart och jag slog ner kungen, dem andra försökte psyka mig men jag tycker bara det e roligt och blir ännu mer taggad när de står och säger att man kommer missa m.m. ;-) 

Igår var det sista dagen inne hos ÄFF, men de undrade om jag ville komma lite mer i sommar för vissa spelare hade till och med tyckt jag var bättre än en av de två massörerna där! lite stolt! ;-) Så ska nog hänga där inne lite då och då, när jag kan... Kul! Ska dit med Olof på söndag och kolla ÄFF-Landskrona BOIS, hett derby ;-) 

Imorgon ska jag och mamma till Torekovs Warmbadhus och få varsitt tångbad med tångscrubb! :-) Min födelsedagspresent till henne! Ska bli skönt, lite spännande också, har aldrig testat tångbad... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback