Vandring på Orsasjön!

Idag snöar det! Annars har det faktiskt varit lite tö här några dagar, dvs. här e ganska varmt ;-) Rätt skönt tycker jag när det ligger runt nollan, blir lätt lite frusen annars :-P 

Innan i veckan var jag o min granne Sara ute och gick en runda, det var innan nån snö hade börjat töa bort så då var det mycket snö, och perfekt kramsnö! Så vi byggde en fin snölykta :-) Sen gick vi en runda ut Orsasjön, jag tyckte det var väldigt läskigt, gick hela tiden och spände mig och bara väntade på att vi skulle trilla igenom... detta trots att vi gick i skoterspår och Sara hela tiden försökte få mig att förstå att håller det för en snöskoter så skulle det nog hålla för mig ;-P Där är väldigt långgrunt i Orsasjön också så där vi gick hade det inte varit djupt att trilla i men ändå...man hade ju blivit blöt! :-S När vi började gå inåt mot stranden igen så knakade faktiskt isen lite... :-S då vände jag och sprang tillbaka en bit, sen fick Sara stå o locka på mig ett tag innan jag vågade mig dit igen... men vi gick däröver och kom in till stranden välbehållna! ;-) Men lite adrenalingivande var det! ;-P

Min förkylning har väl börjat ge med sig lite, men den e seg som fan... ikväll kanske jag ska på bio, emn har inte ritkigt bestämt mig än...tycker inte om att gå på bio och riskera att få ett hostanfall, men hostan är ltie bättre nu så tror det ska gå ;-) hade ju varit lite mysigt med bio liksom! :-) Hoppas förkylningen ska bli bättre nu så jag kan börja träna snart!! Får ju snart abstinens...

Igår var jag ritkgit duktig och klippte ner mina naglar helt..har inte riktigt kunnat skiljas från dem, men nu hade jag lovat massageläraren att ha klippt ner dem till på måndag... :-S så igår rök dem av...fy alltså...jag saknar dem... tycker inte om att ha korta naglar, det är tråkigt, fult och gör ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback