Kim har gift sig :-(

Fick reda på av en av mina "Kim-fans"-kompisar att Kim Källström har gått och gift sig i sommar!! Vad e det här, nu fick han ju aldrig chansen att träffa mig... Fast det e faktiskt ganska gulligt att han har gift sig med sin ungdomskärlek som han varit ihop med sen han var 15 år. Hon fick den perfekta killen!


Jag har fått sjukt mycket myggbett, här kryllar av knott i Orsas skogar... :-S och jag är lite överkänslig mot myggbett också så har ju stora, svullna, röda bett överallt...min vänstra hand var nästan dubbelt så stor som den högra igår, såg ut som ett fetto, men gått ner lite till idag som tur är! I dag har det varit sommar här halva dagen! :-) Vaknade till strålande solsken, stack ut och sprang en runda sen blev det beachen ;-) Såååååå skönt, låg i bikini och solade ända till kl 13, sen kom molnen och nu regnar det och är kallt igen... tillbaka till hösten liksom... :-( Men hann iaf bättra på brännan lite!

Igår var det OS-invigning, jag kollade nästan på hela! 4½ timme!! Fast under den långa invandringen av alla länderna gick jag ut en runda när jag fick höra att Sverige var nummer 186 coh då inte skulle komma på en timme än... Passade på att plocka lite vildhallon då till morgonfilen! :-) Finns skitmycket vildhallon här, och vissa är ritkigt stora. Bland dem jag plockade var det många som var lika stora som såna man köper i affären! Gött med hallon, har ju blivit så bortskämd med hallon eller jordgubbar och färska frallor varje dag nere i sommarstugan från Linas Kiosk! Saknar det nu...

Kommentarer
Postat av: maja

kim!!! vi kan ju fortfarande drömma om honom iallafall:)

2008-08-09 @ 18:21:00
Postat av: Lina

Ah va fan! Jag är uppriktigt besviken! Du som var på väg, med massageutbildning o allt, landslaget nästa liksom.. damn! Och slottet som stod där o bara väntade!

Nåja. Fint med vildhallon i alla fall.=)

kram från systern


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback