DEM KALLAR MIG KIM KÄLLSTRÖM!!! :-D

Gud, vad nöjd jag är! Mina klasskamrater kallar mig Kim här! Det är ju nästan bättre än Hanna Heting hemma! Och det är helt sjukt, hemma så är det jag o Plogen som gillar Kim Källström, här gillar asmånga Kim!! I min klass hela 5 st!! Men jag hoppas dem har förstått att han är MIN...
image22     - Heja Kim!


Ikväll ska vi dra till bowlinghallen och kolla Sverige-Danmark på storbilds-TV. Ska bli mycket trevligt, ju större bild desto mer Kim, haklapp med... ;-P Gud vad jag är kär i den människan!!

Igår var vi några tjejer inne hos grannen. Jag o mina grannar över mig Maria(Göteborg) o Åsa(Arvidsjaur) bakade kladdekaka, sen satt vi inne hos grannen och drack vin, åt kladdekaka o chips! Mycket trevligt, blev en mintshot också och jag fick lära dem all våra snapsvisor, de kunde ingen v dem!! Men jag kan inte komma på den ena av mina favoriter...Älgen kommer jag ju på...men den andra med "vi dansade på borden" kan jag inte komma på... JOBBIGT...Iaf upptäckte jag igår att jag o Åsa har samma musiksmak ,helt sjukt. Båda bara "jag har aldrig hittat nån som tyckt om samma musik som jag!" När jag satt där o bläddra bland hennes skivor så bara kom ALLA jag tycker om typ! Måste fråga vad hon tycker om Mika bara för den hade hon inte... Ska bränna hennes skivor har jag tänkt så jag kan ha i bilen när man ska köra de åtta timmarna hem o så...
På måndag ska vi ha redovisning för typ 80 pers.... :-S lite nervöst nästan...men vi är i grupper om 4 så det ska nog gå bra, ska prata om turismen i Båstad kommun...o där finns ju en hel del!
På onsdag ska jag hem o träffa min pappa o bror :-D och mamma hoppas jag också på! Och fotbollstjejerna. Och kompisarna. Gud vad man saknar alla!! Trodde inte jag var så extremt hemkär som jag nog är!! Fast på samma gång trivs jag jättebra här i Orsa med folket o skolan o allt! Men det skulle legat lite närare hem bara...så man kunde pendlat emellan lite oftare...nähä...nu får ajg nog ta tag  mig själv för om 1½ timme ska här komma folk för o dra till bowlingen...o jag har inte ens lagat mat än...

- Tempoväxling, Hanna!! 


Kommentarer
Postat av: Beskakungen

Jag minns än idag hur min fader, kom hem ifrån staden så glader, o rada upp flaskor i rader, o sade nöjd som så: Bordeaux Bordeaux!
Han tog ett glas, kom i extas o sedan blev det stort kalas, o vi små glin, ja vi drack vin som första klassens fyllesvin, vi dansade runt där på borden, o skrek så vi blev blå:
Bordeaux Bordeaux!

2007-09-09 @ 21:56:33
Postat av: Hanna

Tack Beskakungen!! Jag ska visa den för dem nästa fest ;-)

2007-09-12 @ 11:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback