Dream dream dream

Shit, jag e inne i en värre drömperiod än vanligt nu! Och jag som i vanliga fall brukar drömma väldigt mkt, förstå då hur galna mina nätter är nu, är ju helt slut när jag vaknar! Vågar knappt göra något om dagarna för allt jag gör drömmer jag! 
I tisdags var vi på julbord, reseproducenterna på skolan som fixat, väldigt mysigt! Bordsplacering också, gillar ju jag ;-) fast det var många som var lite mesiga och flyttade till såna dem kände istället för den platsen dem fått...för dåligt ;-P Jag hamnade med både en reseproducent-tjej o en skid-kille, så det var skoj! Fick träffa några andra än ens hälsa-klasskamrater hela tiden ;-P Men sen drömde jag ju såklart jag var på Madison på världens största julbord på natten... Och när jag skulle parkera utanför så var det plötsligt inte min bil jag parkerade längre utan ett bord och en stol.. :-S helt skumt...
I onsdags kollade jag ju på Sverige-Lettland matchen, och Kim gjorde ju mål :-D Det var så roligt, direkt efter han gjort mål ringde min mobil också var det Per som undrade vad jag tyckte om Kims mål, och medan jag pratade med Per plingade det till och jag fick 2 sms från Maja o Lina som skulle snacka Kim med mig ;-P haha, för roligt...
Men sen drömde jag ju såklart hela natten om Kim Källström :-D bästa drömmen på länge! Han spelade fotboll med vårt damlag och sen skulle han vara med och duscha också!! Vi hade även haft lektion där vi skulle träna coaching på dagen, så i drömmen frågade ju även Kim om han fick vara min coach! Jag fattade bara inte om han menade i fotbollssammanhang eller vad han menade i för sammanhang... :-P
Jaha, sen igår kollade jag filmen Knocked up, där Katherine Heigl (Izzy i Grey's Anatomy :-P) blir gravid på ett one night stand. Så i natt fick jag såklart barn... Fast jag var bara gravid i nio veckor istället för nio månader, så jag tyckte ju att det var inte så jobbigt att vara gravid... Var rätt skönt att slippa barnet när jag vaknade iaf! Jag o Malin har ju sagt inga barn innan 30, så hon skällde lite på mig i drömmen :-P

Jag har verkligen gillat denna november-månaden, för mig som är van vid en grå och regnig november har det varit helt perfekt med en november med lite snö liggande på marken hela tiden! Har i och för sig varit lite varmare de senaste dagarna så det blivit ganska torrt igen, men jävligt halt fortfarande... Men sägs snön kommer igen i nästa vecka.

Den 4-9 december är jag hemma i Skåne för att fira min 20-årsdag :-D
Så gott folk!! För att fira min 20-årsdag är Ni hjärtligt välkomna på Öppet Hus hemma på gården lördagen den 8 december från kl 14.00. Det bjuds på mat och dryck. Jag hoppas att många har möjlighet att komma :-)

Annars har det varit mkt pluggande de senaste veckorna... Ska iväg till skolan nu och skriva grupparbete, vi ska göra en affärsplan över ett eget företag... rätt så mkt arbete med det känns det som...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback