Servitris nästa...eller?!

Ja, man kanske ska ta o dra in på den karriärbanan lite... Hade iaf jävligt kul igår när jag, Ingrid o Slynan hade den äran att servera på Jonas Börjessons 30-årsfest! Broder Olof o Jensa var i köket, Olof som diskare eller "allt-i-allo" som han så fint belv nämnd som...o Jens såklart som kock...o boss över oss andra...den enda gången man kunde känna sig som en boss över Jens o han var ens slav var när man kom in från buffén med ett tomt fat o skrek "POTATIS" eller vad det nu var som skulle vara på fatet...o han snabbt som satan skulle få upp ny mat dit. Då kände man sig som en riktig beordrare..hehe....sweet...

Sweet - har förresten blivit mitt nya favvo-ord....skyller på Anton Hjalmarsson...
men ska inte klaga, jag gillar det...sweet....
Min vanligaste mening för tillfället e nog 
     - E d så!?
     - A, så e d!
     - Hääääääligt!!
     - Sweet....
Bara det att den enda som klarar att svara emot hela vägen e Oskar Hervén...vi brukar köra sthlms-jargongen ofta. Lika roligt varje gång....

Det bästa jag gjorde förra året var att lära mig dricka kolsyrat vatten...sitter här o riktigt njuter av en Loka-Päron nu!! Hade jag aldrig gjort innan...

Jag o Jojo var igång med sjungandet igår som vanligt. Karaoke e den bästa uppfinningen alltså! ;-)  Men igår blev det ju ingen karaoke utan det blev bara galande i köket, men det e helt ok det också! :-) Jens visade att han också har sångkunskapen... ;-)

Igår konfirmerades min lille bror också, att han har blitt så stor! ;-P Så det var väl inte helt populärt i familjen att man inte var hemma på festen här på kvällen...jag var ju iväg o tjänade bra med stålar istället ;-) Fick nog lite nya massagekunder igår också :-) alltid lika trevligt att lära känna någon ny rygg istället för endast de gamla vanliga ;-) Börjesson ringde redan halv fem i natt! Då behövde han massage redan, hård gårdag för honom.... men men han får återkomma...

Vi har haft match idag, körde över Hjärnarp med 10-0! :-D riktigt gött, särskilt för Lars kan jag tänka mig som tränade dem förra året o nu tränar oss. Men man blev ju så grymt spelsugen själv också. Det e bättre när jag e bakis när vi har match för då blir jag inte lika spelsugen.... Men idag var jag ju helt "fit for fight"... Tina i vårt lag har kommit igång nu efter sin korsbandsoperation också så hon spelade första matchen idag, o gick riktigt bra. Men man tänker ju liksom kommer mitt nånsin bli så bra...när min skada var flera gånger värre.... :-S jaja time will tell.... Har fått börja jogga nu men försökte en runda idag o det går ju typ bara 50-100 meter i taget...o det börjar göra ont rätt snabbt...men man får väl låta det ta tid...knäet ska ju vänja sig, det var ju ett tag sen det sprang sist....
Fick stå i mål i förra veckan på träningen, men det var verkligen bar stå still i mitten av målet typ...fick lita på backarna..jag kan ju inte direkt göra nåt...räddade en boll som kom på höger vad...sen fick jag ett fett blåmärke där! Så fotbollsvana e mina ben för tillfället...klent, Hanna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback