typ självgående nu ;-P

ok...jag ska inte ha barn på länge...herregud...var barnvakt åt mina kusinbarn Alfred o Nora igår..o det var bara för en timme så jag tänkte det kan ju inte vara så jobbigt...o det hade det inte varit heller om inte Nora hade blivit ledsen helt plötsligt utan att något hade hänt...hon bara började stortjuta..o sen var det omöjligt att få henne glad...jag försökte med allt...muta henne med kex, erbjuda henne alla möjliga saker o göra, hon blev lite smånöjd när hon fick låna min mobil o pilla lite på men den e ju min käraste ägodel så jag var lite livrädd då... :-S Tillsist fick jag henne lite tyst när jag plockade fram deras affär o hon fick stå i kassan o scanna varorna... o sen kom deras mamma som tur var så då kunde jag pysa hemåt o vila!! Nä alltså så fort man blir sugen på en liten söt unge så e det bara o gå ner där en eftermiddag... ;-) tror egentligen inte det e nån risk att jag blir sugen på nån unge än på många år ändå...

hmm har funderat på en sak...om man som ung tjej (alltså jag menar inte pensionär liksom..) blir mest uttittad när man går med en krycka eller med två kryckor...jag tror jag ändå har kommit fram till att två är värst...var i ängelholm i tisdags o shit vad man blir uttittad alltså..man hör hur småbarn frågar sin mamma efter de har gått förbi mig

- Varför hade hon såna konstiga pinnar o gick med?

Jag menar vad fan såna frågor får inte alla stavgångare...fast kanske lite svårt o ta kryckorna för stavar ;-P får göra om dem lite på nåt sätt...eller nej jag behöver ju inte det för jag använder dem typ inte längre:-D behöver bara ha dem när jag går långt nu så det e typ bara när jag e ute på promenader...har inte använt dem nånting idag tex... :-)

Har börjat jobba nu också, men jag tröttnar på ett jobb efter en timme...måste ha nåt varierande jobb när jag blir stor..men vad det e frågan... har börjat med min massage idag också, det e desto roligare:-) Ahh så härligt o få tillbaks lite normalt liv igen!

Sen var jag på 20-årsfest hos Malin igår, mkt trevligt, men ingen stor fest, det har hon nog senare;-) Jag, osså Malin o lite av hennes släkt osså vår lilla älskling Markus ju med familjen :-P Kollade på lite film från när vi var små. Markus var lika galen o roande då.. ;-P Får väl avsluta idag med ett fint kort på oss tre älsklingar tillsammans här från Tyskland i höstas! Alltid lika roligt kort ;-)

Malin, ?lsklingen o jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback