"Gud vilken härlig dag, jag vet inte hur jag ska göra med den"

Har varit nere på träning idag. Olof säger jag är så dåligt engagerad som lagledare så får börja ta tag i det lite nu antar jag... Satt där o skrev ner tider på när dem gjorde cooper-test, hehe rätt lugnt att bara sitta o glo på istället för att springa faktiskt ;-) men sen när man ser allt annat...roliga övningar o spel o sånt de gör så blir man ju så grymt sugen....då e det för jävligt...

Var ute både fredag o lördag denna helgen...jag e ju alldeles för partysugen nu efter min torka på en fem veckor...  :-S

Så om vi börjar med fredagen...så var då jag, Ingrid o Malin inne i Ängelholm på en liten barrunda på Torstens, tänkte ta Tres också men det blev aldrig så...Ingrid var iallafall eld o lågor och beställde in det mesta...drink, shot, whiskey, you name it....sen hade hon väldans problem o ta sig till bilen...o som vanligt skyllde hon det mesta på skorna, absoluuuuut inte på spriten... ;-P På Torstens var där inte så jättemkt känt folk faktiskt men vi träffade iaf vår goda vän "Byggar'n" som jag inte träffat på lääänge, så det var ju trevligt! :-)
Men det roligaste var ändå att:
1. Ingrid har haft jättteträningsvärk i armen efter att vi stod o hängde i baren hela fredagen..hade släppt först till idag!! Ingrid du behöver nog börja träna för det där är katastrof..ska jag ge dig en gratisvecka hos Jonas ;-P
2. Ingrid beställde in whiskey...jag menar det är ju bara att slänga pengarna i sjön...får minilite som hon inte tycker om att dricka för rena rånet...
Ingrid, man kan nog överleva utan att "lära sig" dricka whiskey... ;-P
Ingrid dricker whiskey

När vi skulle hemåt lyckades Ingrid ta ett kort på mig o Malin också...där hela jag till och med kom med...innan dess hade hon haft några halvdanna kort där man typ bara såg mitt hår hela tiden...men ibland så får lilla beskakungen till det, satsar på whiskeykung nu också eller... ;-P

P? torstens
Mitt hår ser lite tillrufsat ut...men jag lovar det hade det ingen anledning till att vara... ;-P

Sen lördagen då...som jag också tillbringade inne i Ängelholm, först hos Rikard och sen på Torstens. Även den blev mkt trevlig. Och Rikard jag ska försöka återlämna ditt paraply, Oskar har det...vilket är ganska oroande...för den mannen vet ju knappt var han har sig själv...men i och för sig ger det ju bara en massa bra reklam åt Sparbanken Gripen, när det åker runt på byn ;-)

Söndagen blev väldigt stressig...kom hem tjugo i ett o skulle vara på samling till match kvart över ett....så det blev snabbdusch, snabbpåklädning o snabbfrukost....sen var jag i Örkelljunga o kolla fotboll hela eftermiddagen...blev ju storvinst så det var trevligt, men jävligt kallt...fick agera linjedomare igen, men jag tar mig!! Mycket grymmare denna matchen, gjorde inte ett ända fel! Har lärt mig tänka lite mer tvärtom nu kanske, att man ska vinka åt fel håll mot vad jag anser vara rätt... ;-P

I går hade jag en massa massage...masserade hela kvällen så var rätt trött i händer o fötter sen när jag gick o la mig...fick sett 100 höjdare!!! också igår med Filip o Fredrik. För jävla roligt alltså...diggade hon som ansåg sig vara häxa ;-) Filips snygga citat också "Gud vilken härlig dag, jag vet inte hur jag ska göra med den!!"

Nähä tror jag ska försöka gå och lägga mig lite tidigt ikväll, e trött som en gnu...blir det när man e ute i solen och jobbar om dagarna... men blir ju lite solbränd också så :-) Endast i ansiktet bara, vilket är ett minus...ser lite roligt ut sen mot halsen liksom...men men dagens i-landsproblem verkar det som jag har...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback