Gå ut hårt...o öka!!

Gud jag har haft slemproppen Måns Zelmerlöfs låt "Cara mia" i huvudet hela kvällen....roligare kan man ha... speciellt som jag känner mig som den enda som inte står ut med att se hans dans från melodifestivalen...och så fort jag hör "cara mia" i huvudet så ser jag framför mig hans slemmiga leende o fula danssteg...och alltså jag lovar jag får verkligen sinne på hans dans...där han stod med det leendet o den kostymen som såg ut o vara hämtad från 1991...och började med de fula dansstegen så det blev ännu mer 1991 över det... :-S och det värsta var ju att på varje snabbrepris över låtarna så visade dem just den delen av Måns låt... därför har det verkligen präntats in i mitt huvud nu...tack liksom... Och sen är jag typ den enda av mina kompisar som inte tycker Måns e snygg...

Det blev faktiskt lite partajande i helgen :-D Kunde inte hålla mig längre...men var rätt lugn. Får ju börja lite försiktigt...köra en Malin "Gå ut hårt...o ÖKA!!" Fast med skillnaden då att jag inte gör det under en kväll utan jag gör det nu några veckor framåt...liksom börjar försiktigt o sen ökar lite efterhand veckorna går... ;-) Malin går ju liksom ut hårt o ökar på samma kväll....vilket slutar med att hon oftast mår skit dagen efter... men vi andra har i och för sig väldigt roligt åt henne då så :-)

Idag har jag suttit o fixat med present, ahh jag gillar fixa presenter har jag kommit på! Gillar att fixa fram den perfekta presenten till just den personen...sånt som passar den personen perfekt...vet ju inte om man kan säga det om denna presenten...men jag e riktigt nöjd med den iaf, o jag hade själv tyckt det varit jätteroligt o få den ;-D Får väl se vad Malin tycker imorgon... ;-)

Nä nu ska jag gå o lägga mig tänkte jag...sjukgymnasten halv 11 imorgon och med mitt morgonhumör gäller det nog att jag försöker gå o få lite sömn nu...får ju anstränga sig för o försöka vara någorlunda trevlig imorgon iaf...fast enligt pappa kvittar det vad jag gör...mitt morgonhumör håller alltid i sig till fram till 3 på eftermiddagen...men där tycker jag själv faktiskt han tar i lite...det e nog bara på honom mitt morgonhumör håller i sig så länge i så fall ;-P för på alla andra brukar jag faktiskt lyckas att behärska mig...oftast... ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback