Karaoke-kväll med Slynan :-D

Ja, förra lördagen var det dags för ny karaokekväll med Jojo. Vi hade fått låna Rikards karaokebox (som han för övrigt fick av mig o några andra i 30-årspresent o inte ens hade använt själv ännu...) och sen hade vi fått låna Emmas lägenhet i Ängelholm. Så dit åkte jag o Jojo och fick efter lite problem kopplat in karaokeboxen, fick aldrig mickarna att funka bara men det var nog bara tur för grannarna....Hade en skiva med 100 låtar, jag kan säga att jag var i HIMMELRIKET!!
När resten av folket kom hade vi kommit till bokstaven J på skivan, så hade en hel del kvar :-) härligt! Där var nog några bara som blev lite trötta på oss....dem trängde ihop sig ute på balkongen o stängde dörrarna.... :-S jaja får dem tåla ;-) Sen blev det iaf utgång med: 

 - nagelmålande på en bänk utanför Rebbelberga kyrka med Jojos mobil som lyse....kan säga att de naglarna blev inte så snygga, lika mycket färg utanför som på...lyckades göra bänken lite röd också...

 - glassätande inne på det stället mittemot torstens typ som alltid bytar ägare så man därför inte vet vad det heter...

 -
ja o sen lite torstens där vi träffade nån gammal gymansiepolare till Anna Nilsson....han hade inte riktigt kommit lika långt i sitt liv som hon gjort...barn var nog ganska långt bort från honom ännu...

 - o sen bar det vidare...

Har min lilla katt Hugo här liggande bredvid mig nu, han e extremt förkyld just nu så han låter som Darth Vader när han andas hela tiden, låter väldigt komiskt kan jag säga!

Har annars en lugn lördag-kväll ikväll, ska upp o jobba till kl 8 i morgon...en söndag...slitet...fick iaf ledigt idag :-) så var ute o festade igår istället. Fast tog en almost-nykter-kväll så har varit en skön dag idag! Till och med varit ute o sprungit en runda! :-) Nähä får väl bli läggdags nu då om man ska upp vid 7-tiden imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback