Ambulansmän...

Här har vi lite fina bilder från midsommarafton! Först hos Linda när jag sitter och posar lite...Per ville se min "förförar-min" ;-)
Hanna Heting ;-)

Sen har vi från lite senare på kvällen då vi lämnat Lindas och dragit oss upp för att sjunga karaoke hos Damtränar-Lasse! Mycket, mycket trevligt...blev även filmat så ska bli spännande att se den filmen sen, eller kanske bara hemskt... :-S

Karaoke på midsommar

Sen den sexigaste jobbkategorin måste ju bara vara ambulansmän...Nu när amn sitter på Akuten så kommer de ju in med patienter lite då och då och kommer och lämnar lappar till mig...och det e nästan så jag börjar darra när jag sitter där och ser i ögonvrån hans kläder när jag skriver...de är egentligen inte särskilt jättesnygga arbetskläderna men jag tänder på dem direkt alltså! Det är ju nästan så att det kvittar hur personen i fråga ser ut, arbetskläderna höjer honom ändå till skyarna ;-) Väntar bara på den dagen det kommer komma in en riktigt tio-poängare, då kommer jag nog svimma när man ser honom i dem kläderna!!

Nähä, nu ska jag snart iväg på 30-års kalas. Hela damlaget ska iväg och fira en medspelare :-) ska bli najs! Var ute i Ängelholm igår, torstens och bahnhof. Det var trevligt. Sen sov jag hos Rikard, han var ganska tjurig och tyckte mest jag pratade för mycket när han skulle försöka sova, men men...jag tvingade ju inte honom o göra frukost eller nåt sånt till mig så lite glad borde han ju vara ;-P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback