"E Hanna född med kryckor eller?"

Ok jag har blviit väldigt konstig på senaste...vet inte riktigt vad som har hänt men jag har börjat få en liten förkärlek för blommor...innan har jag inte alls brytt mig om dem små växande sakerna o alla blommor brukar dö för jag inte kommer ihåg o vattna dem...men nu jävlar! Det startade för någon månad sen när jag blev skickad till blomsteraffär för att köpa tulpaner till pappa...när jag hittat tulpanerna gick jag runt lite själv o kikade o då ser jag en blomma som bara tittar på mig och bara beeer mig om att jag ska köpa den! jag försökte faktiskt gå därifrån men det gick bara inte..jag var tvungen o köpa denna blomman...redan då blev jag rädd för mig själv...också mamma förklarar det bara som

"Du såg bara plötsligt att små enkla ting kan betyda väldigt mycket"

Herregud vad hon kan vara poetisk min moder...jag tyckte mest hon var extrem...men idag har jag iaf blivit mamma till min andra blomma...jag köpte en blomma idag för 200 spänn!! Jag säger ju att jag inte är klok...snart börjar jag väl med "mitt favoritprogram är gröna rum" också...ja säger då d... ;-P
Nä men jag måste väl ha fått några såna konstiga känslor för blommor nu typ som mammor får när de för första gången får se sitt barn...ja de e nog nästan så illa för jag har till o med börjat gulla och prata med mina blommor också...o denna som var så dyr kommer jag väl gulla nåt djävulskt med...jaja jag hade ändå så mycket kontanter nu ;-P

Har faktiskt börjat tassa runt ltie utan mina kryckor nu :-D måste försöka bli av med dem nu..har räknat ut hur mycket jag har gått med kryckor de senaste nio månaderna..o deprimernade nog så visade det sig vara nästan hälften utav den tiden... :-S så det e ju inte för inte så konstigt att man får kommentaren

"E Hanna född med kryckor eller? Jag tycker hon går alltid runt med kryckor"

Har faktiskt fått börja cykla på träningscykel hos sjukgymnasten igår o fick även göra två styrkeövningar...vilket resulterade i att jag har haft träningsvärk i vaderna idag efter tåhäven...så vältränad var jag... :-S  Tillbaks till ruta ett liksom...ojojoj...

HERREGUD! Jag har verkligen köpt en blomma för tvåhundra kronor idag! Inte kläder...utan en blomma! Nä detta e verkligen inte likt mig...jag kan ha fått en hjärntumör...då kan man få personlighetsförändringar...


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Hanna vad rolig du är! Vi delar samma syn på mamma=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback