Ja se det snöar...

image40

Jag har sett det snöa alldeles för länge nu!! Här har kommit för mycket snö i Orsa nu... i torsdags snöade det hela dagen så vi fick uppemot 2 ½ dm, o idag har det snöat hela dagen igen så nu ligger det säkert iaf 4 dm! sjuuukt mkt! Jag kommer inte ut med bilen från parkeringen... vill ha mindre snö, iaf hälften får gärna försvinna.
Idag skulle vi varit och åkt skridskor, men Sara hade sett fel på tiden så vi missade det ;-P har varit ute lite i snön ändå o sen inne i Mora o tränat på gymmet.
image42
En insnöad bil... som är än mer insnöad idag då det kommit ännu mer snö...

Igår gick jag förbi en spark som var fastkedjad med ett cykellås utanför affären! Inte det man brukar se folk går o handlar med... :-P

Ja, på tisdag ska jag iaf åka ifrån snön, hemma regnar det...då är ju snö mkt bättre, men så här mycket snö...nja... :-S fast hade jag varit här uppe på min födelsedag hade jag nog för en gångs skull fått fira en snöig födelsedag! :-) det har ju varit drömmen ända sen man var liten, snö på födelsedagen o julafton! Här verkar det ju nästan omöjligt att inte få det... :-P

Ska bli riktigt kul att komma hem nu o träffa alla kompisarna! Fest på lördag, glöm inte det... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback