Storgatan 9 B, lägenhet 109

Ja det har varit många kräftskivor på senaste! Men de flesta har varit lugna för att jag har typ jobbat o inte kommit förrän sent eller har jag skullat jobba nästa dag...men igår jobbade jag dag och sen idag jobbar jag kväll så därför kunde man ju gå ut hårt igår ;-P men när amn kände att man kommit ut väldigt hårt kom jag på att jag trots allt skulle börja jobba halv 2 idag plus att jag innan dess skulle ha massage halv 12.... så då lugnade jag ner mig så mår faktiskt rätt bra idag :-) Fick träffat Anna, Sara o My en snabbis igår, det var himla skoj! Måste ha nån myskväll, bingo eller nåt tjejer! Hade varit kul o hinna med innan jag åker. Men det e fan bara en vecka kvar, sen ska jag flytta!! Ska bli riktigt spännande :-)

Jag har förresten kommit på att jag någon gång ska ha en hund som heter Tequila! En Tequila hade ju passat perfekt till mig ;-P Det är förresten också för många som läser på Gögaboets gästbok... herregud, igår kom folk fram och frågade ut mig om min kåthet efter Tequila... och det var männsikor som jag bara tnäkte nej, har du också sett det...ja ja man kan inte hjälpa vilka känslor som blossar upp efter tequila... tog ingen igår faktiskt! blev så mycket sött o sliskigt  Sourz ändå... börjar bli lite trött på o festa för tillfället, får nog ha lite lugna helger sen när man kommer upp till Orsa.

Jag har fått lägenhet nu i Orsa, en egen etta fick jag, trodde annars jag skulle få dela tvåa eller trea för där fanns inte så många ettor sa dem så dem lottades ut. Men jag hade väl tur, eller nåt... Fick ju den perfekta lägenheten till mig också! Storgatan 9 B i lägenhet 109 och vilket är ju nu mitt turnummer....?? 9 ju!! So perfect... Jag och Malin var på IKEA o handlade till lägenheten i måndags. Och jag måste skärpa mig för jag kan komma på mig själv med att bara helt vanliga dagar hålla på att flörta med alla killar jag möter...jag hade en sån dag då på IKEA, där var en som jobbade där som hjälpte oss att hitta en sak och jag stod där o tittade in honom med min charmblick ;-P och han blev ju helt nervös tillsist och visste inte var han skulle bli av, började hålla på att trycka på den knappen som hissar upp o ner bordet. Såg riktigt roligt ut, det bara gick upp o ner, upp o ner. Så då försökte jag sansa mig. Men han tyckte att jag var snygg, det syntes tydligt på honom;-) Och han var faktiskt rätt snygg han med...nej skärpning nu, Hanna, man kan inte ragga hela tiden...

Sen undrar jag varför alla killar ska lura mig med sina åldrar... jag har blivit lurad två ggr bara detta året, en som sa han var 19 och sen bara var 16...och en som var ännu värre, sa han var 28 också var han 35 år!! Totally crazy... Dem måste ju lära sig att våga stå för sin ålder, åldern betyder ju ändå inget ;-P Det roliga e att jag varje gång lyckas hitta sen hur gamla dem är! Fast iochförsig så vet jag ju inte, det kan ju finnas killar som ljugit som jag inte vet om än...! Fast nä, det finns nog ärliga också...

Fotbollen går faktiskt rätt bra nu! Jag tror jag kan spela min första riktiga seriematch efter skadan nu! Får hoppas knäet håller... ska på "6-månaders kontrollen"  den 13 september, haha låter som en bebis. Dem går ju på 6-månaders kontroller och så...så tokigt... ;-P

Det var nog allt för idag tror jag! Hej så länge....har tänkt försöka bli lite bättre i höst och skriva här en gång i veckan iaf! Har varit riktigt usel nu i sommar...men jag jobbar ju bara hela tiden... blir snart semester o börja skolan ;-P

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Nu börjar jag så smått att förstå varför det alltid tar sån tid när man går och handlar med dig Hanna...

2007-08-19 @ 17:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback