Några bilder från Grekland

I havet
Markus i havet vid Paleokastritsa efer jag, han, Åsen o Jonas åkt dit på lördagskvällen. Kändes ju som man satt vid en eld när man åkte moppe oh fick vinden på sig så ett dopp efter en moppefärd behövdes definitivt!

image27

Vid Palokastritsas badade vi och satt o latade oss lite med en Redbullvodka ;-P

Paleokastritsa
Stranden vid Paleokastritsa, helt perfekt! Turkost vatten och vit sandstrand :-) mumma.....

King Kong Island!
Här har vi King Kong Island dvs. då Paleokastritsa! Man ser tydligt profilen av ett aphuvud där högst uppe! Sen naturen var skrämmande lik Donkey Kong Island i Nintendo 64...!

image20

TP, Degen o Jag posar snyggt ;-) Detta är kvällen då jag o TP o norrmannen har kört barrunda...

image21

Hanna Heting o TP Turturduva

image25

Vi hyrde moppar och körde till Sidari, där vi simmade genom kärlekstunneln och skrev våra namn!

image24

Sen var det dags för hemresan...här är jag o Emma på Korfus flygplats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback